חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משלוח חינם! בהזמנה מעל 250 ₪

תוכנית לימודים נוספת וצהרונים
מדעני העתיד! מבית קסם של מדע

הציתו את הדימיון אצל הילדים
עם תוכנית מדעני העתיד!

הצטרפו אלינו לחוג תל”ן וצהרונים
במסע רב שנתי מדעי מרתק לילדים.
הלימוד בתכנית יתבצע בצורה של למידה סביב נושא ספציפי ומרכיביו.
הילדים ילמדו פיזיקה , אסטרונומיה, כימיה , מדע וטכנולוגיה
דרך חוויה, חידות , פתרון בעיות ובניית יצירות.
כל ילד יוצא מהשיעור עם תוצר מדעי שבנה והרכיב בעצמו.

מה הילדים ילמדו בתוכנית מדעני העתיד?

מה התוכנית כוללת?

כימיה, אופטיקה ופיזיקה
נעסוק במצבי הצבירה השונים של החומר, נלמד מה זה תגובה כימית, נעשה ניסויים שונים כמו הר געש מתפרץ, כתב סתרים, נלמד מאיפה מגיע הסבון הנוזלי ואיך מכינים אותו. נעבוד עם חומרים שונים כגון נייר חומצי, קריסטל ומסיס.
מיחזור, טבע וכדור הארץ
יש לנו רק כדור אחד! נגלה מהו חומר מתכלה ומדוע חשוב למחזר. נחקור את היווצרות תופעות הטבע, כמו הוריקן, להבי קרח, סופות חול, גחליליות מתואמות ועוד. נבצע ניסויים כמו פצצת שלג, חול יבש ואטמוספירה. נגלה מהי פוטוסינתזה וחשיבות הצמחים לשמירה על כדור הארץ; ונציין את ט"ו בשבט בהכנת ראש דשא אישי לכל ילד.
אסטרונומיה ותעופה
לכבוד חודש החלל הישראלי נחקור את עולם החלל. נבנה דגם של מערכת השמש שבעזרתו נלמד על הפלנטות. נחקור יחד את חוק הפעולה והתגובה של ניוטון, נבנה טיל בלון וטיל אוויר. נלמד על אסטרונאוטים, חלליות, חוק העילוי ותעופה ונבנה דגמים בהתאם.
אנרגיה ומעגל חשמלי
אחד ממקורות האנרגיה העיקריים שלנו היא השמש. נלמד מתי היא תורמת לנו ומי באמת חכם בשמש. נכין צמיד מיוחד המשנה את צבעו לפי קרני UV. נגלה מהי אנרגיה סולארית ולמה היא כל כך חשובה והכרחית בימינו? נבנה מאוורר ובית סולאריים, נסגור מעגל חשמלי ונכין רובוט מצייר ועצבנומטר.
גוף ומערכות האדם
בעזרת הרכבת פאזל של גוף האדם נגלה כיצד הגוף שלנו בנוי והיכן האיברים הפנימיים ממוקמים. נבנה "מכונת רטנגן" ונגלה כיצד נראה השלד. נבדוק איזה שרירים יש לנו בגוף, וכיצד המזון שאנו אוכלים משפיע עלינו בעזרת דגם מערכת עיכול.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

אין מורה וגננת שלא מתאהבת בתל"ן ובחוגים שלנו!

5 כוכבים

+137 ביקורות

אושרית נברה
אושרית נברהמנהלת אגף החינוך המשלים
קרא עוד
"שלום רב, אני אושרית נברה ואני מנהלת את אגף החינוך המשלים בחברה לפיתוח גני תקווה. כבר ארבע שנים שאנחנו עובדים עם חברת "קסם של מדע בע"מ" במסגרת צהרונים בבתי הספר היסודיים בעיר, קייטנות וסדנאות מיוחדות. אופי הפעילויות הייחודי של "קסם של מדע" מלא בהעשרה, יצירת סקרנות בקרב התלמידים, שילוב הילדים בניסויים, הכנת יצירות מדעיות והתנסויות מרתקות. תחום המדע המוצע עשיר, מגוון ורלוונטי לעידן המתקדם שבו אנו חיים. אסטרונומיה, פיזיקה, מיחזור ואנרגיה סולארית הם רק חלק מהתחומים שהילדים והילדות נחשפו אליהם.
לא סתם נבחרה החברה להעביר פעילות בביקור שרת האנרגיה קארין אלהרר בחודש יוני האחרון.
החל משריהאן חפני מנכ"לית החברה, דרך צוות הניהול ועד איריס המדריכה; כל הנוגעים בדבר נותנים מענה מקצועי לכל דבר ועניין, מוצאים פתרונות יצירתיים ומעניקים שירות מצוין.
ממליצה בחום על שיתוף פעולה עם "קסם של מדע"."
גילה ברנס
גילה ברנסמנהלת היחידה לספורט לב השרון
קרא עוד
"אנו עובדים עם חברת "קסם של מדע" החל משנת 2021 במסגרת תוכנית "בית הספר של החופש הגדול" ותוכנית "בית ספר של החגים" של משרד החינוך. גם במהלך הקייטנות שהתקיימו בשנת הלימודים, פעלו הסדנאות של "קסם של מדע" בהיקף גדול מאוד ובכמות ילדים גדולה בכל קבוצה )קבוצות המונות כ- 35 ילדים(. במהלך הפעילויות קיבלנו מ"קסם של מדע" מגוון רחב של סדנאות כגון: חלל, מדע, פיזיקה ועוד. בנוסף, תכנון וארגון ימי שיא )יום פעילות מלא( כמו: קסמי מדע, חכם בשמש, אנרגיה סולארית, מעבדה ימית, נייר זוהר בחושך ועוד. המדריכים של "קסם של מדע" ידועים ברמת המקצועיות והאדיבות שלהם. הילדים יוצאים נרגשים ומתלהבים מכל פעילות המתקיימת על ידם והכי חשוב – הילדים לוקחים חלק פעיל במהלך כל הסדנה ויוצאים עם תוצרים, יצירות מדעיות מתקדמות, שהם הכינו בעצמם. היצירות הן ברמה גבוהה, מתחומי המדעים השונים כמו אופטיקה, ביולוגיה, מגנטים, אסטרונומיה ומעגל חשמלי. אנו מקבלים שוב ושוב מדי שנה משובים חיוביים מאוד מהילדים, ההורים, המורים ומנהלי הקייטנה. כולם מביעים שביעות רצון גבוהה מאוד מהתכנים, העניין והחוויה. מנהלות החברה, מקפידות לתת מענה שירותי ואדיב, קשובות לכל בקשה המתקבלת מהשטח. אני ממליצה בחום רב לעבוד עם חברת קסם של מדע."
יפית בורשט
יפית בורשטמנהלת צהרון בי"ס אוסישקין מגוונים
קרא עוד
"שמי יפית בורשט ואני מנהלת הצהרון בבית הספר "אוסישקין" ברמת השרון.
מזה כשנתיים אנחנו עובדים עם חברת "קסם של מדע" במסגרת חוגים חיצוניים בקייטנות של החגים ובבית הספר של החופש הגדול.
לאורך תקופת העבודה המשותפת עם "קסם של מדע" שכרנו את שירותיה של החברה שסיפקה לנו חוגים וסדנאות לילדי הצהרון בכיתות א' עד ד'.
דרך מדריכים בעלי ניסיון, ידע עשיר וגישה סבלנית לילדים, החברה סיפקה לנו חוגים בתחומי המדעים בשילוב התנסות הילדים בניסויים יחודיים, יצירות מדעיות מקוריות וחוויה לימודית מחוץ לקופסה.
הפעילויות היו מתאימות לקבוצות גדולות או קטנות, עם חשיבה על תקופת השנה כמו חגים, חופש גדול או עונות בשילוב עם תחום הדעת.
אין לי ספק כי כל מוסד חינוכי שיעבוד עם הצוות יקבל שירות מקצועי שמכוון לאופי בית הספר ולתלמידיו."
מירב זיתוני
מירב זיתונירכזת מדעים ביה"ס בגין
קרא עוד
"לכבוד שבוע החלל הישראלי הזמנו את חברת קסם של מדע לפעילות שיא בכל שכבות הגיל של בית הספר. זאת במסגרת תוכנית גפ"ן, משרד החינוך.
הפעילות עסקה בנושא החלל - המפץ הגדול, השמש והיווצרות כוכבים. הפעילות הייתה מאורגנת ומותאמת לגיל הילדים. הילדים גילוי עניין וסקרנות. המדריכים הדריכו בצורה מעניינת והיו בעלי ידע מדעי. הלמידה הייתה חווייתית תוך שילוב סרטונים, מצגות והדגמות כמו כוח החיכוך, נחש קצף וכדור פלזמה. בנוסף, הילדים יצרו יצירות הקשורות לנושא לפי שכבות הגיל: כיתות א -ג - מע' השמש, כיתות ד-ה - טיל אוויר, כיתות ו' – צמיד שעון שמש. חשוב לציין שתמר האחראית על המדריכים, נכחה בזמן הפעילות ודאגה שכל מדריך יגיע לכיתה שאליו הוא צריך להגיע. הפעילות זרמה בצורה נפלאה, המדריכים עברו בין הכיתות והדריכו כל אחד בתחומו באופן מאורגן ומסודר )לפי טבלה של זמנים וכיתות מאורגנת מראש(.
קצת תגובות של מורות שנכחו בפעילות:
@פעילות מדהימה, מדריכים מעולים, הנאה גדולה.
@מירב, הפעילות הייתה נהדרת, חווייתית ומעשירה. כל הכבוד!
@הייתה לנו היום פעילות חלל מעניינת במיוחד, הילדים היו מרותקים. מירב, בחירה מצוינת של פעילות.
@פעילות מקסימה של שבוע החלל, ג1 נהנתה מאוד.
@פעילות מקסימה, מלמדת, הילדים היו פעילים אקטיביים וסקרנים. יישר כח!"
רונית טובול
רונית טובולמנהלת אגף חינוך, כיוונים
קרא עוד
"חברת קסם של מדע פועלת מזה מספר שנים בבאר שבע בהיקף גדול של מסגרות לימוד אשר מקבלים שיעור פעם בשבוע בתוכנית שנקראת קסם של מדע.
בנוסף, פועלת החברה במהלך השנים האחרונות במתן סדנאות במסגרת "בית הספר של החופש הגדול" ו"בית הספר של החגים", בקנה מידה נרחב של כעשרות קבוצות ובמגוון רחב של תחומים )מדע, חלל, רואים עולם, נלפ לילדים, חשיבה יצירתית ועוד(. חשוב לי לציין ולהדגיש כי גודל הקבוצות אצלנו מונה בממוצע 35 תלמידים. גם במהלך שנת תשע"ב מתקיימים מטעם קסם של מדע חוגים לילדי הצהרונים בגנים ובבתי הספר וכמו כן סדנאות במסגרת בתי הספר של החגים והחופש הגדול. במסגרת החוגים והסדנאות הילדים נהנים מלמידה מעניינת וחווייתית על פי התוכנית של משרד החינוך , הילדים נהנים מנושאים מגוונים של מדעים ומכינים יצירות הנוגעות בנושא והופכות את החוג למעניין ועשיר יותר . ברצוני לשבח את שיריאן, שמובילה, מנחה ומלווה את צוות המדריכים המקצועי שלה במהלך כ ל השנה על: ✓ הגעה למוקדים בזמן ✓ זמינות וניסיון לעזור ולסייע בכל בקשה – כולל בתקופות עמוסות של קייטנות – חנוכה, פסח והחופש הגדול. ✓ העברת החומר הנלמד באופן חוויתי, חינוכי ומלמד. ✓ קשר בינאישי נעים מול הרכז המלווה והצוות החינוכי. ✓ יחס מכבד ומקצועיות מצד המדריכים לכלל המשתתפים. אנו מקבלים משוב חיובי מאוד מהילדים ומהצוותים החינוכיים בשטח ועל כך אנו מעבירים את תודתנו והערכתנו הגדולה."
שרון גרוס
שרון גרוסמנהלת אגף צהרונים
קרא עוד
"רשת המתנסים "פי כמה", אשר מפעילה את מערך הצהרונים בעיר אשקלון שכרה את שרותיה של חברת "אפיקי מדע" החל מאוקטובר 2018
החברה הינה חברה מעולה אשר מספקת לנו את חוג פלאי מדע המקסים, במסגרות הצהרונים וסדנאות מדהימות במגוון תחומים )מדע, חלל, חשיבה יצירתית, משחקי ענק, בצק סוכר ועד( במסגרת קייטנות הקיץ. כמות הקבוצות מונה 35 ילדים בכל כיתה . החברה מפעילה צוות מדריכים מקצועיים ומנוסים וכל בקשה ובעיה נידונה במלוא כובד הראש עד למציאת פתרון. ברצוני לציין במיוחד את העזרה והתמיכה שאני מקבלת מצוות אפיקי מדע במקרים שלא בשגרה, החברה נרתמת לעזרה והפכה לשותפה לדרך. מעל כל אלה, נועם ההליכות והפתיחות מביאה לעבודה משותפת מקצועית ויעילה. אנו ממליצים בחום על החברה כספק חוגים יישר כח גדול המשיכו ככה!"
רונית גבע
רונית גבעמנהלת ביה"ס קיסריה
קרא עוד
"ברצוני להמליץ ולשבח את המוצרים של חברת "קסם של מדע בע"מ".
מזה מספר שנים אני רוכשת יצירות מדעיות ופעילויות מגוונות מהחברה. הפעילויות מרתקות, מאתגרות ומעוררות סקרנות בקרב התלמידים. היצירות מגוונות, מעניינות, חוויתיות ומלמדות על שלל נושאים מדעיים כמו אסטרונומיה, חשמל, סוגי אנרגיה שונים, ביולוגיה, פיזיקה, טבע ועוד. ההסברים וההדרכות המלוות לפעילויות קריאות להבנה ומאפשרות לכל איש צוות להפעיל זאת בקלות ובמהירות. הפעילויות המוצעות תואמות גיל וכיתה, על פי המלצת צוות החברה. שילוב היצירות המדעיות של "קסם של מדע" מעניק ערך מוסף לכל שיעור בשילוב חוויה ישירה והתנסות התלמידים בניסויים, פיתוח כלים כמו שאילת שאלות, וכמובן התלמידים נשארים עם תוצרים להראות בבית וליישם את הידע הנרכש.
אין לי ספק כי כל מוסד חינוכי שיבחר לעבוד עם החברה ירוויח פעילות מרשימה ואיכותית עם תכנים חינוכיים ואיכותיים."
רבקה
רבקהמנהלת בארגון נוער חב”ד
קרא עוד
"רכשנו יצירות מקסימות מחברת קסם של מדע.
קיבלנו את היצירות ארוזות לפי כמויות שהתאימו לנו ובזמן שביקשנו. האריזות כללו הוראות הכנה בכל אריזה. מאוד עזר לנו שהחומרים המיוחדים היו מונגשים לילדים, קלים לביצוע, מעניינים ומחכימים. אנשי הצוות מקסימים להפליא! זמינים לכל שאלה ובקשה. נשמח מאוד להמשיך ולהזמין יצירות נוספות. תודה רבה לכם 💖 המון הצלחה 🌷"
לירון
לירוןמנהלת בטכנודע חדרה
קרא עוד
"שירות נהדר!
כל הכבוד לשיריין ולצוות קסם של מדע שנכונים לתת הסברים כל כך מקצועיים! חשיבה סופר יצירתית, והיצירות נהדרות פשוט אלופים!"
שירה
שירהמנהלת בטקטיקס טכנולוגיה יזמות מצוינות
קרא עוד
"קסם של מדע פשוט מצוינים!
ערכות מדעיות מסקרנות ומהנות שמפתחות יצירתיות ונותנות נדבך מעשי ללמידה."
הקודם
הבא

אברה קדברה
לתל"ן ולצהרונים!

לפרטים והרשמה השאירו פרטים

0
    0
    העגלה שלך
    העלה שלך ריקהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      הנחה10 Get 10% off