חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משלוח חינם! בהזמנה מעל 250 ₪

פעילויות מהנות לילדים בבית
הכוללות מים

קיץ , שמש, ים השילוש המקודש .
הקיץ שלנו חם מאד ויש לנו רעיון מעולה מה לעשות עם הילדים בימים החמים האלה, פעילות עם מעט מים (כדי שהבית לא יתלכלך) בחדר ממוזג ונעים .
הילדים ייהנו ויתקררו וכמובן ילמדו מושגים חדשים מעולם המדע.

חוף הים האישי שלנו

הילדים יכולים להכין הדמיה של חוף הים תנו לילדים חול ייבש או חול ייבש צבעוני תנו להם לפזר אותו בגיגית שטוחה או תבנית חד פעמית, יש להרטיב מעט את החול במים ולהסביר להם כיצד החול דוחה את המים ונשאר יבש (הערכות שלנו מגיעות עם דפי הסבר).

הילדים יכולים להניח על החול צדפים וקונכיות יפות שאספו מחוף הים .ואם יש לכם קונכיה גדולה שאספתם בים שימו אותה על האזן ותשמעו את גלי הים….ניתן גם לבנות מגדלים יפים מחול או להשתמש בחותכני עוגות מהמטבח כדי ליצור צורות יפות ונעימות.
החלק השני של הפעילות היא עם מים בדיוק כמו בים תנו לילדים קערית עם מים ושקית כדורי ג’ל  וגם שקית עם חיות ים מתנפחות במים הילדים מכניסים את הכדורים והחיות הפלא ופלא ראו מה יקרה !
הידעתם!
חול קוסמים אינדיאני,חול יבש או חול הידרופובי –  כי במקור החול היבש פותח לא כשעשוע לילדים, אלא כאמצעי לספיחת דליפות נפט בים: הוא פוזר מעל לדלק שצף על פני המים, התערבב איתו והתערובת כולה הפכה כבדה מספיק כדי לשקוע לקרקעית.
דבר קיומו פורסם לראשונה בספר מדע לילדים משנת 1915, שם ציינו שהוא הומצא על ידי “קוסמים אינדיאנים” והיה עשוי מתערובת של חול ושעווה מומסת.
זהו חול שיכול לסייע בהבנת ולימוד על מולקולות מים וחומרים הידרופוביים.
כדורי ג’יל –  מכילים מים בתוכם כמו ספוג, אם נשאיר את הכדור מחוץ למים המים יתאדו והכדור יתייבש ויתכווץ חזרה. שני גורמים יכולים לזרז את האידוי: חום ורוח. לכן אם נשאיר את הכדור בשמש החמה ובאוויר הפתוח הוא יתייבש מהר יותר מאשר במקום מוצל וסגור.
קבלו את הגירסא המדעית שלנו לקיץ! ההיערכות לחופשת הקיץ בעיצומה מנהלי בתי ספר, גנים, מתנסים...
בואו נכין דמויות תלת מיימד חמודות ביותר לחברי להקת הביטלס, שתוכלו להרכיב ולשים על חתיכת...
בואו נכין תמונת קסם יפה וקייצית , זהו שעשוע נחמד לילדים שיעסיק אותם בצביעה גזירה...
בואו נכין פרחי טוליפ מנייר! הפרחים המקסימים הללו הם פריט יצירתי נהדר לילדים, הם פשוטים...
0
    0
    העגלה שלך
    העלה שלך ריקהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      הנחה10 Get 10% off

      קבלו תוכן קסום בחינם!

      נרשמים לניוזלטר ונהנים מעדכונים,
      שלל הטבות ומלא הפתעות