חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משלוח חינם! בהזמנה מעל 250 ₪

למה כדאי לנו לעשות קמפינג בטבע? רעיונות וטיפים

הקמפינג בטבע הוא פעילות מהנה ומרתקת שמאפשרת למשפחות לצאת מהבית ולהתחבר לטבע והסביבה.

זוהי חוויה מושלמת לילדים, שזהו זמן בו הם יכולים לחוות טבע, ללמוד על צמחיה וחיות, וליהנות מפעילויות רבות ומגוונות וללא עלות גבוהה.

הכנות מראש, רעיונות ותכנון מדויק יכולים להבטיח קמפינג מוצלח ומאתגר עם הילדים.

רעיונות לפעילויות:

  1. טיולים בטבע: תכננו טיולים רגליים בסביבת הקמפינג, במהלכם תוכלו לגלות את הצמחיה המקומית, לחקור מקומות חדשים ולצפות בחיות המקומיות. תוכלו לשלב משחקים כמו “מצא את הצמח המיוחד” או “תן שם לחיה” כדי לשדרג את החוויה,  למדו אותם לזהות צמחים שונים ושלבו את החקירה כאשר תשאלו אותם על דברים כמו: אילו צמחים הם מצויים בסביבה הטבעית? איך אפשר לזהות אותם? אילו צמחים הם מאוד חשובים לתושבים המקומיים? תוכלו לשלב את מגדירי הכיס המהממים שלנו .
  2. הקמת מדורה: יחד עם הילדים, תוכלו להקים מדורה וללמדם את כישורי הטיה בטוחה ואחריות לשימור הסביבה. תכינו מראש חומרי דלק טבעיים כמו ענפי עץ, יבול, וענפים יבשים, ולא תשתמשו בפלסטיק או חומרי דלק מזיקים לסביבה. תוכלו להכין ערכת יצירה מדעית שנקראת תנור סולרי ולחמם בעזרתה שיפודים עם מרשמלו.
  3. סיורי רכיבה באופניים: אם יש לכם אופניים, תוכלו לבצע סיורים בטבע סביב המחנה הקמפינג. עקבו אחרי שבילים מסומנים ותנו לילדים לגלות נופים יפים ומסלולים מרתקים. זכרו לשדרג את רכיבת האופניים עם קסדות וציוד בטיחות נוסף.
  4. חקירות מדעיות: יחד עם הילדים, נסו לבצע חקירות פשוטות בטבע. תוכלו לחקור תהליכים טבעיים כמו התפשטות זרעים, דחיסת קרקע, נסו להיות יצירתיים ותשאירו לילדים לנחש, לגלות ולשאול שאלות תוכלו לשלב את קופסת החקר שלנו
  5. מפגש עם הכוכבים: בערבים, נסו ללכת מחוץ למחנה הקמפינג ולעשות תצפית לשמיים הנקיים. למדו את הילדים לזהות כוכבים, קבעים ואפילו כוכבי לכת. תוכלו להסביר להם על תופעות אסטרונומיות כמו המטאורים הנופלים. תוכלו לשלב את ערכת היצירה מופעי ירח וללמד את הילדים על הנושא.

חשוב להעניק לילדים דוגמה טובה של שמירה על הסביבה. למשל, נסו לא לזרוק אשפה בשטח הקמפינג ולהשתמש בכלים יחד כדי לחסוך בשימוש מיותר. תוכלו להקדיש פעילויות שמירה על הסביבה כמו ניקיון שטחים ואיסוף פסולות.

הקמפינג בטבע עם הילדים הוא הזדמנות נהדרת ליצור זכרונות חיוביים ולהעניק להם חוויות של למידה וקשר לטבע. באמצעות הכנות מראש, תכנון מסודר ומתאים, ושמירה על סביבה נקיה, תוכלו ליהנות מחוויה טבעית ומוצלחת יותר וליהנות מיתרונות רבים בזמן הקמפינג.

קבלו 5 רעיונות לדברים שתוכלו לעשות עם הילדים בקמפינג:

  1. מארז חוקר.ת צעיר.ה

2.תנור סולרי

3. מגדירי כיס

4. ערכת יצירה מדעית –  מופעי ירח

5 בקרו אותנו באזור טבע וחקר ותמצאו רעיונות נוספים לפעילות

היי, מדענים סקרנים! האם אתם מוכנים לצאת למסע מרגש אל היקום המיקרוסקופי? הצטרפו אליי כשאנחנו...
היי, נוסעים בזמן! האם אתם מוכנים לצאת למסע מדהים בזמן? בואו לצלול לתוך העולם המרתק...
היי, גננים קטנים! האם אתם מוכנים להרפתקה מדהימה הכוללת מעט לכלוך, קצת מים והרבה כיף?...
טרנד לוהט במסעדות הוא הבישול המולקולרי , מגוון שילובים מפתיעים וצבעוניים ערוכים על צלחת ולצדה...
0
    0
    העגלה שלך
    העלה שלך ריקהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      הנחה10 Get 10% off

      קבלו תוכן קסום בחינם!

      נרשמים לניוזלטר ונהנים מעדכונים,
      שלל הטבות ומלא הפתעות