חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משלוח חינם! בהזמנה מעל 250 ₪

כך תגדלו ירקות בבית ! מתאים לשבועות

כל ילד יודע שכדי לגדל צמח צריך אדמה ומים.

תכירו את ההידרופוניקה, שיטה לגידול צמחים ללא אדמה בכלל זו גידול על מצע של מים !

נוכל לגדל ירקות בכל מקום, זו שיטה חסכונית במשאבים וידידותית לסביבה ומאפשרת תנאים אופטימליים לצמח, מעניקה יבול רב, מחזורי גידול קצרים ואיכות גבוהה של תוצרת.

גידול צמחים ללא אדמה אינו דבר חדש, יש מספר עדויות לשימוש של ציביליזציות קדומות בשיטות גידול הידרופוניות כדוגמת הגנים התלויים של בבל והגינות הצפות של האצטקים במקסיקו, בעולם הטבע נמצא מגוון ענק של צמחים הגדלים בלי אדמה כלל – החל בטחב שגדל על הסלע, דרך צמחי מים כמו פרח הלוטוס שצף על פני נחלים ובריכות, ועד לצמחי אוויר כמו סחלבים שיכולים להתקיים מהלחות שבאוויר בלבד.

בד”כ מערכות גידול הידרופוניות הינן מערכות סגורות, כלומר המים מסתחררים בהן במעגל סגור, למים מוסיפים דשן נוזלי מסיס המכיל את כל המרכיבים החיוניים הדרושים לגדילה וההתפתחות נורמלית של הצמח. מסיבה זו הגידול ההידרופוני הוא בעצם חסכוני במים.

השיטה ההידרופונית היא לא רק חסכונית בשטחי גידול ומים אלא היא גם מצריכה הרבה פחות ריסוסים, דורשת הרבה פחות מים ומייצרת יבול איכותי יותר.

נוכל לגדל משאריות של ירקות בשיטה זו חסה, בזיליקום, פלפלים, תרד, נענע ועוד… תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם זורקים שאריות ירקות לפח!

אז איך עושים את זה לבד בבית?
בקלות. קודם כל, מי שלא רוצה לרכוש ציוד ולהתחיל ממש להתמקצע בנושא, יכול לעשות את זה, לפחות בהתחלה, בקטן – לוקחים כוס חד פעמית מחוררים בה חורים אפשר גם עם בקבוק מים מינרלים פשוט, חותכים ממנו את החלק התחתון, והופכים את הבקבוק ללא הפקק ומניחים אותו בתוך צנצנת, כך שהפקק נוגע במים. מכניסים לתוך הבקבוק ההפוך שתיל של חסה, ומקפידים שהחסה בחוץ והשורשים בתוך המים.
אם פחות בקטע של חסה גדלו משהו אחר. המטרה היא להנות מהטעם המיוחד של ירק בשיא הטריות. חפשו את הדברים שיעשו לכם את זה: תותים, פלפל חריף, בזיליקום או כוסברה. ההנאה תהפוך אתכם למכורים.
היי, מדענים סקרנים! האם אתם מוכנים לצאת למסע מרגש אל היקום המיקרוסקופי? הצטרפו אליי כשאנחנו...
היי, נוסעים בזמן! האם אתם מוכנים לצאת למסע מדהים בזמן? בואו לצלול לתוך העולם המרתק...
היי, גננים קטנים! האם אתם מוכנים להרפתקה מדהימה הכוללת מעט לכלוך, קצת מים והרבה כיף?...
טרנד לוהט במסעדות הוא הבישול המולקולרי , מגוון שילובים מפתיעים וצבעוניים ערוכים על צלחת ולצדה...
0
    0
    העגלה שלך
    העלה שלך ריקהחזור לקניה
      Calculate Shipping
      Apply Coupon
      Available Coupons
      הנחה10 Get 10% off

      קבלו תוכן קסום בחינם!

      נרשמים לניוזלטר ונהנים מעדכונים,
      שלל הטבות ומלא הפתעות